Мемлекеттік қызметтер

Шығыс Қазақстан облысында жаңа пилоттық жоба қанат қақты *.doc 25 KB
Қазақстанның перзентханаларында баланың туылуы бойынша миллион композиттік қызметтердің төрттен бір бөлігінен астамы көрсетілді *.doc 29 KB
Қазақстанда апостиль қойылған сотталмағандығы туралы анықтаманы беру мерзімі қысқартылды *.doc 26 KB
Электрондық үкімет порталынан ЭЦҚ-ға байланыстырмай-ақ анықтама алуға болады *.doc 26 KB
ШҚО тұрғындары «Қазпошта» АҚ арқылы мемлекеттік корпорация қызметтерін ала алады *.doc 29 KB
Азаматтарға арналған үкімет дайын құжаттарды үйге жеткізу қызметін іске қосты *.doc 28 KB
Мемлекеттік корпорация арқылы ұсынылатын мемлекеттік қызметтердің саны ұлғаюда! *.doc 31 KB
Енді бала тууына байланысты жәрдемақыны тұрғылықты жеріне байланыстырмай-ақ рәсімдеуге болады *.doc 30 KB
Оралман мәртебесін беру *.doc 27 KB

2017 жылдың 4-тоқсанына арналған Мобилдік ХҚКО-ның сапарға шығу кестесі

Дөңгелек  02.10.2017
16.10.2017
Ескі-Қорған 06.10.2017
20.10.2017
Черемушка 09.10.2017
23.10.2017
Баскөл 13.10.2017
27.10.2017
Стеклянка 06.11.2017
17.11.2017
Белокаменка 10.11.2017
20.11.2017
Бірлік 13.11.2017
24.11.2017
Жетіжар 08.12.2017
Глуховка 11.12.2017
Бөдене 18.12.2017
Ерназар 22.12.2017
   

 

2017 жылдың ІІІ-тоқсанына арналған Мобилдік ХҚКО-ның сапарға шығу кестесі.

Жетіжар 03.07.2017
21.07.2017
Беген 10.07.2017
24.07.2017
Бөдене 14.07.2017
28.07.2017
Ерназар 17.07.2017
31.07.2017
Жетіжар 04.08.2017
18.08.2017
Глуховка 07.08.2017
17.08.2017
Бөдене 11.08.2017
21.08.2017
Ерназар 14.08.2017
25.08.2017
Жетіжар 04.09.2017
18.09.2017
Глуховка 08.09.2017
22.09.2017
Бөдене 11.09.2017
25.09.2017
Ерназар 15.09.2017
30.09.2017

 

2017 жылдың ІІ-тоқсанына арналған Мобилдік ХҚКО-ның сапарға шығу кестесі.

Дөңгелек 03.04.2017
17.04.2017
Кривинка 07.04.2017
21.04.2017
Лесной 10.04.2017
24.04.2017
Грачи 14.04.2017
28.04.2017
Жандос 05.05.2017
19.05.2017
Беген лесхоз 05.05.2017
22.05.2017
Баскөл 12.05.2017
26.05.2017
Бірлік 15.05.2017
29.05.2017
Қоянбай 02.06.2017
16.06.2017
Морозовский лесхоз 05.06.2017
19.06.2017
Стеклянка 09.06.2017
23.06.2017
Белокаменка 12.06.2017
26.06.2017

 

2017 жылдың І тоқсанына арналған Мобілдік ХҚКО-ның сапарға шығу кестесі.

Беген 09.01.2017
23.01.2017
Ерназар 16.01.2017
30.01.2017
Глуховка 06.01.2017
20.01.2017
Жетіжар 13.01.2017
27.01.2017
Беген 06.02.2017
20.02.2017
Ерназар 13.02.2017
27.02.2017
Глуховка 03.02.2017
17.02.2017
Жетіжар 10.02.2017
24.02.2017
Беген 06.03.2017
20.03.2017
Ерназар 13.03.2017
27.03.2017
Глуховка 03.03.2017
17.03.2017
Жетіжар 10.03.2017
24.03.2017

«Азаматтарға арналған үкімет»
мемлекеттік корпорациясы»
КЕ АҚ Шығыс Қазақстан облысы
бойынша филиалы – «Халыққа
қызмет көрсету орталығы»
департаментінің Бесқарағай
аудандық бөлімінің құжаттарды қабылдау маманы А. Е. Тлеугабылова                                   

 

2016 жылдың ІV-тоқсанына арналған Мобильдік ХҚКО-ның сапарға шығу кестесі

Ерназар 10.10.2016
24.10.2016
Глуховка 07.10.2016
21.10.2016
Жетіжар 14.10.2016
28.10.2016
Беген 07.11.2016
21.11.2016
Ерназар 14.11.2016
28.11.2016
Глуховка 04.11.2016
18.11.2016
Жетіжар 11.11.2016
25.11.2016
Беген 05.12.2016
12.12.2016
Ерназар 02.12.2016
09.12.2016

«Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясы" КЕ АҚ ШҚО бойынша филиалы – «ХҚКО» департаменті Бесқарағай бөлімдерінің құжаттарды қабылдау маманы А. Е. Тлеугабылова

Сұрақ-жауап

«Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясы» коммерциялық емес акционерлік қоғамының Шығыс Қазақстан облысы бойынша филиалы – «Халыққа қызмет көрсету орталығы» департаментінің Бесқарағай аудандық бөліміне аудан тұрғыны Айжан Икенова тіркеу алу үшін не керектігін егжей – тегжейлі түсіндіріп беру туралы өтінішпен жүгінген.
Сұраққа Бесқарағай аудандық бөлімінің басшысы Назымбек Касымов жауап берді:
- тұрғылықты мекенжай бойынша тіркелу қызметін кез келген жақын маңдағы ХҚКО ала аласыз. Ол үшін келесі құжаттар қажет.
1. тұрғын үйге құқық белгілейтін құжаттар;
2. ф2 анықтамасы, ол құжатты ХҚКО алуға болады.
3. тіркелетін азаматтың және тұрғын үй иелерінің жеке куәліктері болуы қажет. Балаларды тіркеу үшін туу туралы куәлік, ЖСН қажет.
Осыдан кейін, – тіркеулі үшін өтініш толтыру керек, ол тек үй иесімен толтырылады. Егер сіз үй иесі болып табылмасаңыз, үй немесе пәтер иесін өзіңізбен алып келу керек. Сосын мемлекеттік бажды төлеңіз. Ол АЕК (227 теңге) 10% құрайды. Сосын әрбір тіркелушіге мемлекеттік баж бөлек төленеді.
Кейіннен, ХҚКО отырған көші – қон полициясы қызметкері, өтініштің толтырылуын, тұрғын үй иесінің қатысуын тексереді, ф2 анықтамасымен құықтағайындаушы құжаттармен салыстырады және электронды базаға енгізеді, сонымен азаматтың тіркелуі жүзеге асырылады.
Егер сізге уақытша тіркелу керек болса, тіркелу үшін тура сол құжаттар қажет. Жалғыз ескерту: өтінішті толтыру кезінде уақытша тіркеулі мерзімі көрсетіледі. Уақытша тіркелудің максималды уақыты 1 жыл.
Барлық сұрақтар бойынша мына телефон бойынша : 9-06-31, 9-06-29, 9-04-18

 

«Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясы» коммерциялық емес акционерлік қоғамының Шығыс Қазақстан облысы бойынша филиалы – «Халыққа қызмет көрсету орталығы» департаментінің Бесқарағай аудандық бөліміне аудан тұрғыны А.Рамазанова келесі сұрақпен жүгінді, «Қорғаншылық және қамқоршылық жөніндегі анықтаманы ХҚКО-дан қалай алуға болады және ол үшін қандай құжаттар қажет?»
Сұраққа «Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясы» коммерциялық емес акционерлік қоғамының Шығыс Қазақстан облысы бойынша филиалы – «Халыққа қызмет көрсету орталығы» департаментінің Бесқарағай аудандық бөлімінің басшысы Назымбек Күмісбекұлы Қасымов жауап береді:

  • Аталған анықтаманы ХҚКО арқылы алу үшін Сізге келесі құжаттарды тапсыру қажет:
  • Өтініш
  • Жеке басын куәландыратын құжат
  • Егер бала 2007 жылғы 13 тамызға дейін немесе Қазақстан Республикасынан тыс жерде туған болса туу туралы куәлік.

Сонымен қатар, аталған қызмет ЭЦҚ-ның болуы жағдайында электронлы үкімет порталында да қолжетімді. Айта кететін жайт қызмет 5 минуттың ішінде тегін көрсетіледі.  Ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаға (балаларға) және жетім балаға (жетім балаларға), қамқоршылық немесе қорғаншылық белгілеу туралы деректердің жоқтығы жағдайында мемлекеттік қызметті көрсету мерзімі – 3 жұмыс күні (қабылдау күні мемлекеттік қызмет мерзіміне кірмейді).

«Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясы» коммерциялық емес акционерлік қоғамының Шығыс Қазақстан облысы бойынша филиалы – «Халыққа қызмет көрсету орталығы»
департаментінің Бесқарағай аудандық бөлімінің инспекторы Тлеугабылова А. Е.

«Сұрақ-жауап» айдары

«Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясы» коммерциялық емес акционерлік қоғамының Шығыс Қазақстан облысы бойынша филиалы – «Халыққа қызмет көрсету орталығы» департаментінің Бесқарағай аудандық бөлімінің кеңес беру секторына аудан тұрғыны жүгінді. Р.Искакова келесі сұрақты қойған: «Мен бірінші рет ана атандым, енді жәрдемақы алуға құжаттар тапсыруым қажет. ХҚКО арқылы барлығын ресімдеу үшін қандай құжаттар керек?»
Сұраққа Департаменттің Бесқарағай аудандық бөлімінің басшысы Назымбек Касымов жауап береді:
«Жәрдемақыны ХҚКО арқылы ресімдеуге болады. Ол 7 жұмыс күні ішінде ресімделеді. Сізге келесілерді тапсыру қажет:
көрсетілетін қызметті алушының жеке басын куәландыратын құжат (Қазақстан Республикасы азаматының жеке куәлігі, Қазақстан Республикасында тұрақты тұратын шетелдіктің тұруға ықтиярхаты) (жеке басын сәйкестендіру үшін қажет), сондай-ақ оралмандар үшін – оралман куәлігі;
- баланың (балалардың) туу туралы куәлігі (куәліктері) немесе туу туралы актілік жазбадан үзінді көшірме;
- көрсетілетін қызметті алушының деректері баланың туу туралы куәлігіндегі деректермен сәйкес келмеген жағдайда – неке қию (некені бұзу) туралы куәлік;
- балаға қорғаншылық (қамқоршылық) белгіленген жағдайда – балаға қорғаншылық (қамқоршылық) белгілеуді немесе бала асырап алуды растайтын құжат;
- өтінішті және қажетті құжаттарды үшінші адам берген жағдайда – сенімхат ұсынады.

Сондай-ақ, мемлекеттік қызмет көрсету стандартына сәйкес балаға жәрдемақыны тағайындауға құжаттарды ХҚКО арқылы, және де Электронды үкімет порталы арқылы да ресімдеуге болады.
«ХҚКО» РМК ШҚО бойынша филиалының
Бесқарағай аудандық бөлімнің
инспекторы А. Нургали

«Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясы» коммерциялық емес акционерлік қоғамының Шығыс Қазақстан облысы бойынша филиалы – «Халыққа қызмет көрсету орталығы» департаментінің Бесқарағай аудандық бөліміне «ХҚКО арқылы некеге тұру үшін қандай құжаттар тапсыру қажет?» деген сұрақпен болашақ жас жұбайлар жүгінді.
Сұраққа Бесқарағай аудандық бөлімінің реттеу зал басшысы Айжан Нургали жауап береді.

  • Иә, шынымен де, некеге тұруға ХҚКО-ның өзіне-өзі қызмет көрсету секторы арқылы құжаттарды тапсыруға болады.

Электронды өтініш беру үшін өтініш берушінің екеуі де бірінші рет некеге тұрулары керек және балалары болмауы қажет. Екінші және одан кейінгі некені портал арқылы тіркеу мүмкін емес. Сонымен қатар, ЭЦҚ –ның болуы шарт. 
«Электронды үкімет» порталы арқылы өтініш беру кезінде «Отбасы» бөліміне, артынан «Отбасы жағдайы» бөлігіне, кейіннен «Некені тіркеуге электронды өтініш беруге» кіріп, «Онлайн қызметке тапсырыс» нүктесін басу керек.
Операцияны жүзеге асыру үшін электронды өтінішті толтыру қажет, қызмет төлемін жүргізіп, электронды цифрлық қолтаңбамен қол қою керек.
Қызмет ақысын электронды үкімет порталы арқылы жүргізуге болады, ол үшін төлем картасы болуы керек.
Осыдан кейін, Сізге өтініштің қабылданғаны, некені тіркеу күні мен орыны туралы хабарлама беріледі.


«ХҚКО» РМК ШҚО бойынша филиалының Бесқарағай аудандық бөлімнің
инспекторы А. Нургали

Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер тізілімін бекіту туралы

ХҚКО тұтынушыларды Е-gov порталы арқылы жұмыс істеуге шақыру


Бесқарағай  ауданының тұрғыны ХҚКО-ға мынадай сұрақпен жүгінген: осы жерден ол оның жұмыссыз екендігі туралы анықтама алуға бола ма?

Сұраққа «Халыққа қызмет көрсету орталығы» РМК Шығыс Қазақстан облысы бойынша филиалы Бесқарағай аудандық бөлімінің инспекторы А.Е.Тлеугабылова жауап береді.

  • Әрине, болады. Бұл анықтаманы азаматтар ХҚКО-дан, сондай-ақ ЭЦҚ-сының болуы жағдайында электронды үкімет порталынан ала алады.

Ол үшін Сізге жеке куәлігіңізбен Халыққа қызмет көрсету орталығына жүгіну қажет. Қызмет тегін түрде 15 минуттың ішінде көрсетіледі. Барлық сұрақтар бойынша «ХҚКО» РМК ШҚО бойынша филиалының Бесқарағай аудандық бөліміне 8-72236-90629 телефон нөмірі бойынша немесе Электронды үкіметтің бірыңғай байланыс орталығына 1414 нөмірі бойынша хабарласуға болады.

«ХҚКО» РМК ШҚО бойынша  
филиалының Бесқарағай аудандық бөлімнің
инспекторы А. Е. Тлеугабылова

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2013 жылғы 18 қыркүйектегі № 983 қаулысы

«Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы» 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасы Заңының 6-бабына сәйкес Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
1. Қоса беріліп отырған мемлекеттік көрсетілетін қызметтер тізілімі бекітілсін.
2. Осы қаулыға қосымшаға сәйкес Қазақстан Республикасы Үкіметінің кейбір шешімдерінің күші жойылды деп танылсын.
3. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

Қазақстан Республикасының
Премьер-Министрі С. Ахметов

2016 жылдың  екінші тоқсан бойынша Мобильдік  ХҚКО-ның қызметкерлердің шығу кестесі

Ауылды мекеннің атауы Шығу күні
Дөңгелек 04.04.2016
18.04.2016
Лесной 08.04.2016
22.04.2016
Кривинка 11.04.2016
25.04.2016
Грачи 06.05.2016
20.05.2016
Жандос 13.05.2016
27.05.2016
Беген лесхоз 16.05.2016
30.05.2016
Бозтал 06.06.2016
20.06.2016
Баскөл 13.06.2016
27.06.2016

«ХҚКО» РМК ШҚО бойынша 
филиалының Бесқарағай аудандық бөлімнің
инспекторы А. Е. Тлеугабылова

 

2016 жылдың 1тоқсаны ішінде  Мобилдік ХҚКО-ы қызметкерлерінің ауылдарға шығу кестесі

Ауылды мекеннің аталуы Шығу күні
Жетіжар 11.01.2016 ж.
18.01.2016 ж.
Беген 15.01.2016 ж.
22.01.2016 ж.
   
Глуховка 01.02.2016 ж.
15.02.2016 ж.
Беген 05.02.2016 ж.
19.02.2016 ж.
Ерназар 08.02.2016 ж.
22.02.2016 ж.
   
Ерназар 04.03.2016 ж.
18.03.2016 ж.
Глуховка 07.03.2016 ж.
25.03.2016 ж.

«ХҚКО» РМК ШҚО бойынша филиалының Бесқарағай аудандық бөлімінің басшысы Н.К. Касымов

 

«Болашақ» халықаралық стипендиясын беруге арналған конкурсқа қатысу үшін құжаттар қабылдау ХҚКО арқылы жүзеге асырылады *.doc 30 KB
ШҚО бойынша Мобильдік ХҚКО өз өрісін кеңейтуде *.doc 28 KB
Мобильдік ХҚКО-лар ЗТМО мен «Қазпочта» АҚ қызметтерін көрсетуді бастайды *.doc 28 KB
ХҚКО инспекторлары «Ана үйі» дағдарыс орталықтарында оқыту семинарын өкізді *.doc 28 KB
Дара кәсіпкерді, жеке нотариусты, жеке сот орындаушысын, адвокатты тіркеу есебі *.doc 25 KB
Ауыл шаруашылық техникасының ауыртпалығының бар/жоқтығы туралы анықтама беру *.doc 22.5 KB
Мемлекеттік қызметтер бойынша бірыңғай байланыс орталығына енді тегін мобильдік қосымша арқылы хабарласуға болады *.doc 25 KB
Жылжымайтын мүлікке құқық белгілейтін құжаттың телнұсқасын беру» *.doc 32 KB
Өз ауылынан шықпай мемлекеттік қызметтерді көрсету *.doc 27 KB
«Қазақстан Республикасының азаматын мекен-жай бойынша тіркеу» *.doc 27 KB
«Тарихи және мәдени ескерткіштерді ғылыми-жаңғырту жұмыстарын немесе археологиялық жұмыстарды жүзеге асыру бойынша қызметіне лицензия беру, қайта рәсімдеу» *.doc 29 KB
Мүгедектік бойынша жәрдемақы *.doc 33 KB
«Еңбегі сіңген спортшыға немесе жаттықтырушыға өмір бойы ай сайынғы материалдық қамсыздандыруды төлеу» *.doc 31 KB
«1, 6 және 7 класты ауыр жүкті тасымалдау үшін арнайы рұқсатты беру» мемлекеттік қызметті *.doc 28 KB
«Есімді, әкесінің атын, тегін, соның ішінде азаматтық жағдай актісіне өзгертулер, толықтырулар енгізуді тіркеу» *.doc 29 KB
Сыртқы жарнаманы орналастыруға рұқсатты Халыққа қызмет көрсету орталықтарынан алуға болады *.doc 27 KB
Білім туралы құжаттардың телнұсқасын ХҚКО алуға болады *.doc 27 KB
Жеке тұлғаның заңды тұлғаларға, филиалдар мен өкілдіктерге қатысуы туралы анықтама алу *.doc 25 KB
Қазақстан Республикасының аумағында жылжымайтын мүлік объектісінің мекенжайын нақтылау бойынша анықтама алу *.doc 25 KB
18 жасқа дейінгі балалары бар отбасыларға мемлекеттік жәрдемақылар тағайындау *.doc 28 KB
Тәжікстан өкілдері электрондық үкіметті құрудың қазақстандық тәжірибесін үйренді *.doc 26 KB
Автодромда емтихан алды даярлықтан енді демалыс күндері де өтуге болады *.doc 28 KB
Өнімді Қазақстан Республикасының аумағынан тыс өңдеуге рұқсат беру *.doc 39 KB
«Тұрақты жер пайдалану құқығына актілерді ресімдеу және беру» *.doc 34 KB
Электрондық үкіметтің әлемдік сарапшылары қазақстандық ХҚКО-ларда болды *.doc 34 KB
Электрондық үкіметтің әлемдік сарапшылары қазақстандық ХҚКО-ларда болды *.doc 34 KB
Электрондық үкімет тарихы *.doc 26 KB
Электрондық лицензиялау *.doc 27 KB
Астана қаласының мамандандырылған ХҚКО инспекторлары көлік құралдарына салық берешегін өздігінен тексеру мүмкіндігін алатын болады *.doc 26 KB
Алматының автожүргізушілері мамандандырылған ХҚКО-да медициналық комиссиядан өте алатын болады *.doc 28 KB
«Электрондық құжатайналымы» жүйесінің арқасында 50 мыңнан астам тонна қағаз үнемделді *.doc 27 KB
Электрондық үкімет порталында заңды тұлғаны жабуға болады *.doc 29 KB
     

 

Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер тізілімі *.zip 161 Mb
Жылжымайтын мүлікке құқықтарды тіркеу және міндетті мемлекеттік тіркеуге жатпайтын жылжымалы мүлік кепілін тіркеу мәселелері бойынша мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің стандарттарын бекіту туралы *.doc 560 Mb
«Қазақстан Республикасының азаматтарына паспорттар, жеке куәліктер беру» мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты *.doc 132 Mb
«Тұрғылықты жерiнен мекенжай анықтамаларын беру» мемлекеттiк көрсетілетін қызмет стандарты *.doc 104 Mb
«Қазақстан Республикасының азаматтарын тұрғылықты жері бойынша тіркеу» мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты *.doc 72 Mb
«Қазақстан Республикасының азаматтарын тұрғылықты жері бойынша тіркеу есебінен шығару» мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты *.doc 56 Mb
     

Жылдың басынан 10 мыңнан астам әйел ҚР мамандандырылған
ХҚКО-ларында жүргізуші куәліктерін алды

Бұл санжыл басынан жаңа жүргізуші куәліктерін алған жалпы автомобилистер санының 30%-ына жуығын құрайды. Барлығы 36 115 жүргізуші куәлігі, оның ішінде әйелдерге – 10 776 жүргізуші куәлігі берілді.
«ХҚКО» РМК бас директоры Әсемгүл Балташеваның айтуына қарағанда, мамандандырылған ХҚКО-да жүргізуші куәлігін алған автомобиль әуесқойларының саны жыл сайын өсіп келеді. «2014 жылы, мысалы, қаңтар және ақпан айларында мамандандырылған ХҚКО-ларда 15 мыңнан астам қазақстандық жүргізуші куәлігін алды, олардың ішінде 4 мыңы – әйелдер. 2015 жылдың 2 айына – 27 мыңнан астам, олардың ішінде 8 мыңнан астамы – әйелдер. Осы жылы да біз сол сияқты жүргізуші куәліктерін беру бойынша қызметтердің өсу динамикасын көрдік»,- деп айтып өтті ол.
Автокөлік құралдарын тіркеу бойынша алғашқы мамандандырылған халыққа қызмет көрсету орталығы Қарағанды қаласында пайда болғандығын, кейіннен мамандандырылған ХҚКО-лар Алматы, Астана, Ақтау және Тараз қалаларында жұмыс жасай бастағандығын атап өтеміз. Бүгінде Қазақстанда автокөлік иелеріне қызметтер көрсету бойынша 11 мамандандырылған ХҚКО жұмыс істейді.
Бизнес-процесстерді автоматтандырудың және мемлекеттік органдардың деректер қоры мен ақпараттық жүйелерін интеграциялаудың арқасында жүргізуші куәліктерін алу уақыты 2 сағатқа дейін қысқарды. Бұдан басқа,  мамандандырылған ХҚКО-лардың аумағында психоневрологиялық, наркологиялық диспансерлер дәрігерлерінің кабинеттерін және медициналық комиссияларды орналастыру клиенттерге барлық ілеспе анықтамаларды бір жерде алуға мүмкіндік берді.
Мамандандырылған ХҚКО-ларда міндеттерді бөлісу қолданылатындығын атап өту керек: ХҚКО қызметкерлері құжаттарды қабылдаумен және дайын құжаттарды берумен айналысады, ал ТЕБ қызметкерлері жүргізуші куәліктері мен көлік құралдарын тіркеу куәліктерін жасау процесіне қатыстырылады.
Бесқарағай ауданының тұрғындары осы қызмет түрі бойынша сұрақтары болған жағдайда 8 (72236) 90629 телефоны арқылы кеңес ала алады.

«ХҚКО» РМК баспасөз қызметі

Мобилдік ХҚКО

2011 жылы ҚР бойынша Мобильді жұмыс істей бастады, яғни ХҚКО-ң қызметтерлері қызметтік автокөлікпен мемлекеттік қызмет көрсету үшін шығады, ол мемлекеттік қызметтер алыс жерде тұратын тұрғындарға, мүгедектерге қол жетімді болу үшін жағдайы жасалған. Мемлекеттік қызметін алу үшін біздін азаматтар ақшасын шығармай еш жерге бармайды, бірақ мемлекеттік бақын төлейді.
Мобілдік ХҚКО тобы бекітілген жоспар бойынша жұмысын атқарады. Қосымша шығулар атқарушы органдар сұраныс бойынша шығады. Бұл шаралар Ел басы алдымызға қойған жоспарды жүзеге асырады.
Азаматтарды қабылдау мемлекеттік немесе орыс тілінде қалауы бойынша қабылданады.
Мобильді ХҚКО, ХҚКО ғимратындағы қабыланған құжаттар бағыты бойынша қабылданады, олар: азаматтарды тұрғылықты жерде бойынша есептен шығару және тіркеу, халықты құжаттандыру, жылжымайтын мүлік баыты бойынша, АХАЖ бағыты бойынша « Есінізге түсіреміз, кәзіргі уақытта ХҚКО тек қана қайталама туу туралы куәлік және анықтамалардан басқа,балаларғв бірінші рет туу туралы куәлік және сот шешімі боынша некені бұзу» заңын тұлғалардың бөлімдері және өкілдері бағыты бойынша, шағын кемелерді тіркеу бағыты бойынша. Сонымен қатар Мобилді ХҚКО қаржы министрлігі, қаршаған ортаны қарау Министрлігі, ауыл шаруашылығы министрлігі, көлік және коммуникация Министрлігібағыттары бойынша қызмет көрсетеді. Тұрғылықты жерде тұратын азаматтар ХҚКО қызметін алу үшін ауылдан шықпай жергілікті атқарушы органдарға өтінішпен шамдану керек.

Бескарагайский отдел ЦОН  Калиясов А Н.


Мобильді ХҚКО қызметі

Мобильді ХҚКО орындарда жеке және заңды тұлғалармен ресімделген дайын құжаттарды беру мен арыздарды қабылдауды жүзеге асырады. Бекітілген кестеге сәйкес, ШҚО бойынша «ХҚКО аудандық МК филиалы Бесқарағай бөлімінің Мобильді ХҚКО-ы Бесқарағай ауданының ауылдық округтеріне шығады.

Үшінші тоқсанға арналған Бесқарағай ауданы бойынша Онтайлы ХҚКО-ң мен ЗТМО шығу кестесі

Ауылдық округтің атауы Шілде Тамыз Қыркүйек
Жетіжар а/о 03.04.2015
17.04.2015
04.05.2015 18.05.2015 01.06.2015 22.06.2015
Ерназар а/о 06.04.2015
20.04.2015
08.05.2015 25.05.2015 05.06.2015 19.06.2015
Беген а/о 10.04.2015 24.04.2015 22.05.2015 29.05.2015 08.06.2015 26.06.2015

Бесқарағай ауданы ХҚКО–ның инспекторы Тлеугабылова А.Е

 

ХКО тұрғындармен берілген сұрақтар мен жауаптар

Сұрақ: Алимханов Б.О. жеке кәсіпкер:
Мен бірінші рет Халыққа қызмет көрсету орталығында тұрғылықты мекен жайы туралы және соттылығы бар жоқтығы туралы анықтамаларды алған болатынмын. Не себаптен бұрын берілген ауылдық округі мен СтМО көк түсті мөрі бар анықтамалар сияқты берілмейді және бұл анықтамалардың түпнұсқалылығын қалай тексеруге болады?

Жауап: ХҚКО ШҚО бойынша РМК филиалының инспекторы Курмангалиев Б.М.
Осы мүмкіндік порталдың басты бетінің оң жақ төменгі бұрышында «Құжатты тексеру» тарауында қолжетімді. Пайдаланушы тиісті құжаттың түпнұсқалылығын тексеру үшін «Қызметтерді тексеру» немесе «Чектерді тексеру» тармағын таңдайды.
Е-анықтамадарды тексеру үшін оның бірегей нөмірін (ол құжаттың оң жақ жоғарғы бұрышында орналасқан), қызметті алушының ЖСН және БСН енгізу қажет. Чекті тексеру кезінде төлемнің түрі және төлемнің бірегей коды көрсетіледі. «Табу» батырмасын басқаннан кейін жүйе құжат немесе төлем бойынша деректер түрінде тиісті нәтижемен сұрау салудың мәртебесі туралы ақпаратты береді.
«Электрондық құжат және электрондық цифрлық қолтаңба туралы» Қазақстан Республикасының Заңының 7-бабына сәйкес электрондық құжат қағаз тасығыштағы құжатқа тең мәнді екендігін еске саламыз.

Сұрақ: АҚ «Казпочта» қызметкері Искаков А.А.
Мен екінші деңгейлі банкіден үй заттарын сатып алуға шағын несие алғанмын, сол себептен үйден шықпай несиелік тарихымды қадағалауға мүмкіндік алғым келеді. Ең алдымен мен өз банкіме жолданғанмын, өз несиелік тарихымды сұраған кезде, олар касса арқылы 700 тенге төлеп алуға болатынын айтты. Бірақ бұл сома маған қымбат деп есептелді. Өзімнің танысым арқылы egov.kz. порталы арқылы өзімнің несиелік тарихымды қарауға болатының естідім. Бұл істі қалай жасауға болатының түсіндіріп беріңізші?

Жауап: ХҚКО ШҚО бойынша РМК филиалының инспекторы Курмангалиев Б.М.
Өзіңіздің несиелік тарихыңыз жөніндегі барлық өзгерістер мен банкінің сауалдары туралы хабарламаны алуды, сондай-ақ ондағы ақпаратпен келіспеуді Бірінші несиелік бюромен бірлесіп Қазақстанның электрондық үкімет жаңа қызметтерінің көмегімен жүзеге асыруға болады.

Қызметті egov.kz порталында табу өте оңай:
1. Басты беттегі «Азаматтар» санатында «Салықтар және қаржы» тарауын таңдаймыз
2. «Экономика және қаржы»– «Несие тарихын мониторингтеу» немесе «Несие тарихындағы ақпаратты даулау» салымын басамыз
3. «Онлайн қызметке тапсырыс»-ты басамыз

Несиелік тарихты мониторингтеу үшін нысанды толтыру кезінде қызметке жазылу мерзімін таңдап (1 айдан 12 айға дейін), өзіңіздің мобильдік телефоныңызды көрсету қажет. Бұл ретте электрондық цифрлық қолтаңбаның (ЭЦҚ) болуы талап етілмейді.

Қызметке жазылу мерзімін порталдағы Жеке кабинет арқылы ұзартуға болады. Мониторингті 3 және одан аса айға қосу кезінде пайдаланушы жылына бір және төрт ретке дейін (жазылу мерзіміне қарай) қайталама несиелік есепті тегін ала алады.

Несиелік тарихтағы ақпаратты даулау қызметі оны алғаннан кейін 15 жұмыс күні ішінде дербес несиелік есепте қамтылған деректермен келіспей қарсы болуға мүмкіндігін береді. Ол үшін электрондық өтініш нысанын толтыру және оған ЭЦҚ көмегімен қол қою қажет.

Дербес несиелік есепті алу мүмкіндігі 2013 жылы е-үкімет порталында іске қосылғандығын ескертеміз. Қызмет іске қосылған кезеңінен бастап 7811 рет пайдаланылды.

Ескерту: 2014 жылғы 31 наурызға дейін «Несие тарихын мониторингтеу» жаңа қызметі бойынша акция қолданыста болады, қызметтің құны жазылудың бір айлық мерзіміне 140 теңгені құрайды (500 теңгенің орнына). Акция іске асқан кезеңінен бастап 3 айдан аса мерзімде жазылу кезінде 3 жеңілдік ай (акция кезеңінде) ретінде және келесі айларда несиелік бюроның стандартты тарифтеріне сәйкес саналады.


Мобильді үкімет

Мобильді үкімет – Қазақстан Республикасының электрондық үкіметінің дамуының жаңа кезеңі, ол 2014 жылы басталды және мемлекеттік қызметтерді көрсету үдерісінің тиімділігі мен айқындылығын арттыруға бағытталған.
Мобильді арналар коммуникацияның осы кезеңдегі негізгі құралы болып табылады.
Жобаның негізгі үш міндеті атап көрсетілген:
Қазақстанның «мобильді үкіметін» құру үшін негізгі тірегі болып табылатын заманауи мобильді платформа құру;
Мобильді арналар арқылы азаматтарға электрондық мемлекеттік қызметтер көрсету;
Электрондық мемлекеттік қызметтер мен сервистерді алушылардың санын көбейту.
Жоба 2014 жылдан 2016 жылға дейінгі кезең аралығында жүзеге асырылады. Қорытындысында мобильді платформаға ең талап етілген 50 мемлекеттік қызмет шығарылады.
Электрондық үкіметтің мобильді қосымшасы қазіргі заманғы смартфондар мен планшеттік компьютерлерді пайдаланушыларға ыңғайлы болу үшін 2012 жылы іске қосылған.
Қазіргі уақытта мобильді қосымшаға 16 қызметтер мен сервистер бейімделген, мобильді құрылғыда ЭЦҚ пайдалану үшін криптопровайдер және пайдаланушылардың push-хабарлама механизмі әзірленген.

Жакиянова Ж.Д
ХҚКО инспекторы

 

Парақтар өзгертілді: 07-11-2017