Мемлекеттік қызметтер

Электрондық Үкімет порталы арқылы қызмет көрсету

«Тарих және мәдениет ескерткiштерiнде археологиялық және (немесе) ғылыми-рестраврациялау жұмыстарын жүзеге асыру жөнiндегi қызметке лицензия беру»

Өркениетті ұлт, ең алдымен, тарихымен, мәдениетімен мақтанады. Ғасырды қамтыған әдебиетіміздің, ұзақ тарихына қатысты ескерткіштер аз емес. Сіздерге ұсынатын келесі қызметіміз «Халыққа қызмет көрсету орталығы» арқылы «Тарих және мәдениет ескерткiштерiнде археологиялық және (немесе) ғылыми-рестраврациялау жұмыстарын жүзеге асыру жөнiндегi қызметке лицензия беру». Лицензияны алу ақылы түрде, онын сомасы қызмет түріне байланысты болады. Мәселен, сіз тарих және мәдениет ескерткiштерiнде археологиялық және (немесе) ғылыми-реставрациялау жұмыстарын жүзеге асыру жөнiндегi қызмет түрімен айналысу құқығын алғыңыз келсе ол 10 (он) айлық есептік көрсеткіштін (АЕК) құрайды, ал егер
лицензияны қайта ресімдеу құқығын алғыңыз келсе ол 10%-ын құрайды, бірақ 4 (төрт) АЕК-тен жоғары емес.
Лицензия алу үшін келесі құжаттар тізімі қажет: 

  • заңды немесе жеке тұлға үшін белгіленген нысандағы өтініш;
  • археологиялық жұмыстарды жүзеге асыруға қойылатын бiлiктiлiк талаптарына сәйкестiгi туралы мәлiметтер нысаны;
  • Жеке басын куәландыратын құжат
  • заңды тұлға ретінде мемлекеттiк тiркеу (қайта тіркеу) туралы, дара кәсiпкер ретінде мемлекеттiк тіркеу туралы құжаттар
  • нотариат куәландырған сенiмхат (құжаттарды өкiлi берген жағдайда).
  • бюджетке лицензияны алу үшін лицензиялық алымды төлегенiн растайтын құжаттың көшiрмесi;

Тарих және мәдениет ескерткiштерiнде археологиялық жұмыстарды жүзеге асыру жөнiндегi лицензияны алуға көрсетілетін қызметтi алушылар үшiн қосымша:

  • тарих пен мәдениет ескерткiштерiнде археологиялық жұмыстарды жүзеге асыруға қойылатын бiлiктiлiк талаптарына сәйкестiгi туралы мәлiметтер нысаны;
  • тарих және мәдениет ескерткiштерiнде археологиялық жұмыстарды жүзеге асыру құқығына археология саласындағы ғылыми ұйымның ұсынымхаты.

Тарих және мәдениет ескерткiштерiнде ғылыми-реставрациялау жұмыстарын жүзеге асыру жөнiндегi лицензияны алуға көрсетілетін қызметтi алушылар үшiн қосымша:

  • тарих және мәдениет ескерткiштерiнде ғылыми-реставрациялау жұмыстарын жүзеге асыруға қойылатын бiлiктiлiк талаптарына сәйкестiгi туралы мәлiметтер нысаны.
  • тарих және мәдениет ескерткiштерiнде археологиялық жұмыстарды жүзеге асыруға қойылатын бiлiктiлiк талаптарына сәйкестiгi туралы мәлiметтер нысаны;
  • тарих және мәдениет ескерткiштерiнде ғылыми-реставрациялау жұмыстарын жүзеге асыруға қойылатын бiлiктiлiк талаптарына сәйкестiгi туралы мәлiметтер нысаны.

Аталған қызмет жеке және заңды тұлғаларға он бес күнтізбелік күнде ақылы түрде көрсетіледі. Лицензиялық алымды төлеу екінші деңгейдегі банктер және банк операцияларының жекелеген түрлерін жүзеге асыратын ұйымдар арқылы қолма-қол және қолма-қол ақшасыз нысандарда жүзеге асырылады. Ал егер электрондық портал арқылы қызмет қолданған жағдайда, ақылы төлеу «электрондық үкіметтің» төлем шлюзі арқылы жүзеге асырылады. 
Бұл қызметті Электрондық үкіметтің www.egov.kz порталы арқылы да алуға болатынын хабарлаймыз.

«ХҚКО» РМК ШҚО бойынша филиалының
Бесқарағай аудандық бөлімінің инспекторы  
Ж.Жакиянова

 

Барлық халыққа қызмет көрсету орталықтары ахуалдық орталығына қосылды

Қызметтер көрсетудің сапасын мониторингілеу үшін барлық 264 ХҚКО Ахуалдық орталығына қосылды, оның мамандары шынайы уақыт режимінде қызметкерлердің жұмысын бақылайды.
Бұл туралы Есіл ауданының Халыққа қызмет көрсету орталығы мен Астананың мамандандырылған ХҚКО-сына барған сапар барысында Астана экономикалық форумының шетелдік қатысушыларына мәлімделді. Қонақтар арасында Электрондық үкімет басқармасының төрағасы Бахрейна Мухаммед Аль-Каед, Египет электрондық үкімет басқармасының басшысы Ахмед Камал,Alphaworks.com төрағасы Эрин Глен болды.
ХҚКО РМК бас директорының орынбасары Шоқан Әбділмановтың айтуы бойынша бейнекамералардың айтарлықтай көп саны мамандандырылған ХҚКО-ларда орнатылған.«Мамандандырылған ХҚКО-ларда медкомиссиядан өту, айыппұлдар мен салықтарды жабу, агрегаттарды салыстыру, жүргізуші куәліктерін беруге тестілеу, автодромда практикалық емтихан тапсыру және т.б. сияқты ілеспе қызметтердің көрсетілуіне байланысты барынша көп бейнекамералар орнату қажеттілігі бар. Мысалы, Алматыдағы ең ірі мамандандырылған ХҚКО-да 77, Астана мамандандырылған ХҚКО-сында – 68, Талдықорған мамандандырылған ХҚКО-сында – 63 бейнекамера орнатылған»,- деп қосып өтті ол.
Мемлекеттік қызметтер көрсету процесін мониторингілеу кезінде «ХҚКО» интеграцияланған ақпараттық жүйесі маңызды рөл ойнайды, ол ХҚКО қызметкерлерінің қызметтер көрсетудің белгіленген мерзімдерін сақтауын бақылауға мүмкіндік береді. Егер стандарт бойынша қандай дабір құжатты алу үшін 20 минут қажет болса, ал клиент қызметті белгіленген мерзімде алмаса, ахуалдық орталығының қызметкерлері мерзімін кешіктірудің себебін анықтайды. Егер мерзімін кешіктіру ХҚКО қызметкерінің кінәсінен болса, оған тәртіптік сипаттағы шаралар қолданылады.
Қызметті алу уақытын есептеу азаматтың талон алған сәтінен бастап дайын құжатты алғанға дейін жүргізіледі. Ахуалдық орталығының қызметкерлері клиенттердің кезек күту уақытын, оларға қызмет көрсету уақытын, берілген құжаттардың санын, сондай-ақ клиенттердің ХҚКО инспекторларының жұмыс сапасын бағалау нәтижелерін тіркейді.
Бүгінгі күні ахуалдық орталығына барлық 264 халыққа қызмет көрсету орталығы, оның ішінде 9 мамандандырылған ХҚКО қосылған. 2015 жылдың соңына дейін Ақтөбе және Қостанай қалаларында тағы да екі мамандандырылған ХҚКО-ны қосу жоспарланып отыр, олар да ахуалдық орталығына қосылатын болады.

«ХҚКО» РМК ШҚО бойынша Бесқарағай аудандық
бөлімінің инспекторы
А. Тлеугабылова

Тегін, атын, әкесінің атын өзгертуді тіркеуге арналған электрондық өтініш беру

Мемлекеттік орган ҚР Әділет министрлігі
Қызметті алушылар ҚР азаматтары*
Қызметті көрсету орны www.egov.kz порталы
Қызметтің құны 2АЕК(3 964 теңге)
Қызметті көрсету мерзімі 15 күнтізбелік күн
Қызметті онлайн алу

  1. Авторланужәне «Қызметке онлайн тапсырыс беру» батырмасы бойынша өту.
  2. Өтінімді толтыру.Өтінімде көрсету:
    • тегін ауыстыру негізі (некені тіркеу/қайта тіркеу);
    • қалауы бойынша тегі;
    • байланыс мәліметтері, табыс көзі, жұмыс орны.
  3. Егер сіз 2007 жылғы 13 тамызда тусаңыз, актілік жазбаны растауды алу (2 жұмыс күні ішінде). Сұраныс мыналарды көрсеткеннен кейін жіберіледі:
    • туу туралы жазба жазылған АХАТ органы;
    • туу туралы актілік жазбаның нөмірі (туу туралы куәлікте көрсетілген);
    • АХАТ органдарының тууды тіркеу күні.
  1. Егер неке 2008 жылғы 1 маусымға дейін тіркелсе немесе бұзылса, актілік жазбаны алуды растауды алу (2 жұмыс күні ішінде). Сұраныс төмендегілерді көрсеткеннен кейін жіберіледі:
    • некені тіркеу/бұзу актілік жазбалары туралы мәліметтер;
    • зайыбы туралы мәліметтер.
  2. Өтінімді қарау және оғанЭЦҚқою (электронды цифрлық қолтаңбамен).
  3. Жеке кабинетте ( «Қызметтерді алу тарихы» тарауында ) сіздің өтініміңізді өңдеу туралы 3 жұмыс күні ішінде келіп түсетін хабарламамен танысу.
  4. Өтінімді қабылдау туралы хабарлама келіп түскен жағдайда төлемді жүргізу.

Төлем туралы толығырақ

  1. Куәлікті алу үшін АХАТ жүгіну. Өзімен бірге басып шығарылған хабарламаны, жеке басты куәландыратын құжатты, сондай-ақ екі 3*4 см өлшемді фотосуретті алу қажет.

Тегін, атын, әкесінің атын ауыстыруды тіркеуге электрондық өтінішті беру тек некені тіркеу немесе некені бұзу себебі бойынша ғана мүмкін.
Тегін, атын және әкесінің атын ауыстыруды тіркейтін және куәлікті беруді жүргізетін АХАТ органы тіркелу орны бойынша көрсетіледі. Сіз тіркелу өзектілігін онлайн тексере аласыз.

ХҚКО инспекторы
З Кожахметова

ҚР аумағында жылжымайтын мүлік объектісінің мекенжайын нақтылау бойынша анықтама алу

Мемлекеттік орган ҚР Ұлттық экономика министрлігі
Қызметті алушылар ҚР азаматтары, жеке кәсіпкерлер және/немесе заңды тұлғалар
Қызмет көрсету орны www.egov.kzпорталы ХҚКО
Қызмет көрсету құны және төлеу тәртібі Тегін
Қызмет көрсету мерзімі 15 минуттан 7 жұмыс күніне дейін
Қызметті онлайналу

  1. Порталдаавторланужәне «Қызметті онлайн алу» батырмасы бойынша өту.
  2. Өтінімді толтыру және жіберу (ЭЦҚталап етілмейді).
  3. Жеке кабинетте («Қызметтерді алу тарихы» тарауында) тарауында өңделген анықтамамен танысу.

ХҚКО инспекторы
З Кожахметова

Жылжымайтын мүліктің болмауы (болуы) туралы анықтама

Мемлекеттік орган ҚР Әділет министрлігі
Қызметті алушылар ҚР азаматтары, жеке кәсіпкерлер және/немесе заңды тұлғалар
Қызмет көрсету орны www.egov.kz порталы Мобильдік қосымшa www.egov.kz
ХҚҚО
Қызмет құныТегін
Қызмет көрсету мерзіміПорталда - 20 минуттан аспайды. ХҚҚО-да - бірінші жұмыс күні
Қызметті онлайн алу

  1. Порталда авторлану және «Қызметті онлайн алу» батырмасы бойынша өту.
  2. Өтінімді толтыру және ЭЦҚ қол қою (электрондық цифрлық қолтаңбамен).
  3. Жеке кабинетте («Қызметтерді алу тарихы» тарауында өңделген анықтамамен танысу және талап етілген жерге ұсыну.

Қызметті ХҚКО-да алу

  1. Келесі мәліметтер көрсетілген өтініш.
  1. Жеке басын куәландыратын құжат.
  2. Өкілдің өкілеттігін растайтын құжат (қажеттілігі болғанда).

ХҚКО инспекторы
З Кожахметова

Жеке тұлғалардың көлік салығын төлеу

Төлемнің атауы Жеке тұлғалардың көлігіне салық төлеу
Төлем мөлшері Салық органдарының хабарламасында көрсетілген сома.
Егер бұрын хабарлама алмасаңыз, салық салынатын объектіні тіркеу орны бойынша Салық комитетіне жүгініңіз.
Төлемдегі комиссия - 100 теңге

Төлем мерзімі Жыл сайын 31 желтоқсанға дейін
Қаражатты есептеу Қазына шотына ақшаны аудару 2 жұмыс күні ішінде жүзеге асырылады.
Көлікке салықты онлайн төлеу

  1. Порталда авторланужәне «Онлайн төлеу» батырмасы бойынша өту.
  2. Өтінімде көлік түрін, салық органын (автокөлікті тіркеу орны бойынша) және салық кезеңін көрсету, сондай-ақ автокөлік VIN-кодын, салық сомасын көрсету (төлем сомасы дербес есептеледі).
  3. Ұсынылған онлайн төлемдердің бірін таңдау (төменнен қараңыз).
  4. Ұсынылған мәліметтердің дұрыстығын растау және төлемді жүргізуді жалғастыру.
  5. Төлем картасының мәліметтерін енгізу: нөмірі, иесінің ТАӘ, қолданылу мерзімі және CV-код (бірінші тәсілді таңдауда).
  6. Жеке кабинетте ( «Қызметтерді төлеу тарихы» тарауында) төлем туралы чекпен танысу.
  7. Қажеттілігі болған жағдайда сіз басып шығарылған чекті салық төлемін растау үшін Салық комитетінде көрсете аласыз.

Онлайн төлем тәсілдері
Сізге қолайлығына қарай төлемді ұсынылған нұсқалардың бірімен жүргізе аласыз.

  1. Барлық банктердің VISA, Visa Electron, Mastercard, Maestro/Cirrus төлем карталарының көмегімен, American Express тек «Казкоммерцбанк» АҚ клиенттері үшін ғана, Altyn «Қазақстан Халық банкі» АҚ клиенттері үшін ғана
  2. Банктердің есеп-айырысу-касса бөлімшелерінде және «Еуразиялық банк» АҚ және «Альянс Банк» АҚ интернет-банкингінде төлеу.
  3. eGov.kz мобильдік қосымшасы арқылы төлеу.
  4. «Сбербанк»АҚ ЕБ жеке шотының көмегімен төлеу. ҚР ҰКО ЭЦҚ және жеке шоттың болуы қажет.

Ескерту: Интернет-транзакцияларын жүргізу қауіпсіздігі мақсатында кейбір банктер төлем карталарына лимиттер немесе қосымша кодтар белгілейді. Егер онлайн төлемді жүзеге асыруда қиындықтар туындаса Банктегі менеджеріңізге жүгіне аласыз. 1 күн ішінде 3 транзакциядан артық жасауға болмайды.

ХҚКО инспекторы
З Кожахметова

Дара кәсіпкерді, жеке нотариусты, жеке сот орындаушысын, адвокатты тіркеу есебі

Мемлекеттік орган ҚР Қаржы министрлігі
Қызметті алушылар ҚР азаматтары, жеке кәсіпкерлер*
Қызмет көрсету орны www.egov.kzпорталы ҚР Қаржы министрлігі
Қызмет құны Жеке кәсіпкерлерді тіркеу үшін – 2 АЕК
Жеке кәсіпкерлерді мемлекеттік тіркеуді куәландыратын құжаттың телнұсқасын беру үшін – 0,25 АЕК
Қызмет көрсету мерзімі Орталықта - 3 жұмыс күні
Порталда - 1 жұмыс күні ішінде

  1. Порталдаавторланужәне Қызметке онлайн тапсырыс беру батырмасы бойынша өту.
  2. Өтінімді толтыру жәнеЭЦҚқол қою (электрондық цифрлық қолтаңбамен).
  3. Қызметтерді көрсету үшін мемлекеттік баж алымын төлеу

Төлеу туралы толығырақ

  1. Жеке кабинетте («Қызметтерді алу тарихы» тарауында) көрсетілген уақыт ішінде келіп түсетін, сіздің өтініміңізді өңдеу туралы хабарламаментанысу.
  2. Куәлікті алу үшін мемлекеттік органға жүгіну.

*Тіркеу есебіне тұру үшін өтініш беруші бұған дейін жеке кәсіпкер, жеке нотариус, жеке сот орындаушысы, адвокат ретінде тіркелмеуі тиіс. Салық органының коды Өтініш берушің тұратын жері бойынша тіркелу мекенжайына сәйкес анықтамалық бойынша таңдалады.
Қазіргі уақытта «электрондық үкімет» порталында жүзеге асырылған «Дара кәсіпкерді, жекеше нотариусты, жеке сот орындаушысын, адвокатты тіркеу есебі» мемлекеттік көрсетілетін қызмет ДК, жекеше нотариустың, жеке сот орындаушысының, адвокаттың орналасқан орны ретінде өзінің тұрғылықты мекен жайын (тіркелген) көрсетуші жеке тұлғаларға ғана қол жетімді.
Егер, жеке тұлғаның ДК, жекеше нотариустың, жеке сот орындаушысының, адвокаттың орналасқан орны ретінде жоспарланып отырған мекен жайы тұрғылықты (тіркелен) мекен жайынан өзгеше болған жағдайда, ДК, жекеше нотариус, жеке сот орындаушысы, адвокат ретінде тіркелу мақсатында келу тәртібімен салық органдарының ақпаратты қабылдау өңдеу орталығына жүгінуді ұсынамыз».
Қызметті мемлекеттік органда алу(қажетті құжаттар)

  1. Белгілеген нысан бойынша салықтық өтініш.
  2. Түпнұсқасын көрсете отырып, жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесі.
  3. Мекенжайын растаушы құжат көшірмесі (мекенжай анықтамасы немесе жылжымайтын мүлікке иелік ету немесе оны пайдалану құқығын растаушы құжат).
  4. Өлшемі 3,5 х 4,5 сантиметрлі фотосурет.
  5. Алым сомасының бюджетке төленгенін растайтын құжат.
  6. Ата-анасының, асырап тұтынушысының немесе қамқоршысының келісімін, ал ол болмаған жағдайда кәмелетке толмаған жастың толық іс-әрекетке қабілетті екендігін жариялау туралы сот шешімі келісімі (кәмелеттік жасқа толмаған тұтынушыны тіркеу кезінде).
  7. Бірлескен қызмет туралы келісімнің көшірмесі (бірлескен кәсіпкерлікті тіркеу кезінде).

ХҚКО инспекторы
З Кожахметова

Заңды тұлғаны әрекетсіз заңды тұлға деп немесе оның қатысушыларын әрекетсіз заңды тұлғаларға қатысы бар деп тану туралы анықтама беру

Мемлекеттік орган ҚР Әділет министрлігі
Қызметті тұтынушылар ҚР жеке және заңды тұлғалары
Қызмет көрсету орны www.egov.kz порталы ХҚКО
Қызмет құны Тегін
Қызмет көрсету мерзімі Сұранысты жібергеннен кейін 30 минут ішінде
Қызметті онлайн алу

  1. Порталда авторлану немесе тіркелу.
  2. ЖСН/БСН көрсетумен өтінімді толтыру және жіберу (ЭЦҚ талап етілмейді).
  3. Жеке кабинетте («Қызметтерді алу тарихы» тарауында) өңделген анықтамамен танысу және талап етілген жерге ұсыну.

Қызметті ХҚКО алу(қажетті құжаттар)

  1. Белгіленген нысандағы өтініш.
  1. Жеке куәлік.

Ескерту. Әрекет етпейтін заңды тұлғалар туралы мәлімет Заңды тұлғаларды мемлекеттік тіркеу және филиалдар мен өкілдіктерді есептік тіркеу туралы Қазақстан Республикасы Заңының 11-бабына сәйкес әділет органдары заңды тұлғаны тіркеу/қайта тіркеу кезінде келесі жағдайларда пайдаланылады:

  • егер заңды тұлғаның құрылтайшысы әрекет етпейтін заңды тұлға болса;
  • егер заңды тұлғаның құрылтайшысы және/немесе басшысы әрекет етпейтін заңды тұлғлаардың құрылтайшысы/басшысы болса.

ХҚКО инспекторы
З Кожахметова

Балабақшаға кезек нөмірін қарау
Мемлекеттік орган ҚР Білім және ғылым министрлігі
Қызметтіалушылар ҚР азаматтары
Қызмет көрсету орны www.egov.kz порталы Мобильді қосымша eGov.kz
Қызмет құныТегін
Қызмет көрсету мерзімі Өтініш берген сәтінде
Қызметті онлайн алу

  1. Онлайн тапсырыс беру батырмасы бойынша өту.
  2. Өтінімді толтыру және жіберу (ЭЦҚталап етілмейді). Баланың ЖСН немесе тегін, атын және туған күнін енгізу.
  3. Кезек нөмірі туралы мәліметтер Сұранысты жіберу батырмасын басқаннан кейін бірден пайда болады.

ХҚКО инспекторы
З Кожахметова

«Жеке қосалқы шаруашылықтың болуы туралы анықтама беру»

Мемлекеттік көрсетілетін қызметті облыстардың, Астана және Алматы қалаларының, аудандардың және облыстық маңызы бар қалалардың жергілікті атқарушы органдары (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.
Құжаттарды қабылдау және мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсету нәтижелерін беру:
мекенжайлары www.con.gov.kz сайтында көрсетілген халыққа қызмет көрсету орталықтары (бұдан әрі – орталық);
«электрондық үкіметтің» www.e.gov.kz веб-порталы (бұдан әрі – портал) арқылы жүзеге асырылады.
Мемлекеттік қызметті көрсету мерзімдері:
1) көрсетілетін қызметті берушіге өтініш берген кезде:
көрсетілетін қызметті алушы осы стандарттың9-тармағында көрсетілген құжаттарды тапсырған сәттен бастап – отыз минуттан артық емес;
осы стандарттың9-тармағында көрсетілген құжаттар топтамасын тапсыру үшін жол берілетін ең ұзақ күту уақыты – он минуттан артық емес;
көрсетілетін қызметті алушыға қызмет көрсетудің жол берілетін ең ұзақ уақыты – он минуттан артық емес;
2) орталыққа өтініш берген кезде:
көрсетілетін қызметті алушы осы стандарттың9-тармағында көрсетілген қажетті құжаттарды тапсырған сәттен бастап – жиырма минуттан артық емес;
осы стандарттың9-тармағында көрсетілген көрсетілетін құжаттар топтамасын тапсыру үшін жол берілетін ең ұзақ күту уақыты – он минуттан артық емес;
көрсетілетін қызмет алушыға қызмет көрсетудің жол берілетін ең ұзақ уақыты – он минуттан артық емес;
3) портал арқылы өтініш берген кезде:
көрсетілетін қызметті алушы электрондық сұрау салуды жіберген сәттен бастап мемлекеттік көрсетілетін қызметті алғанға дейін – он бес минуттан артық емес.
Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.
Мемлекеттік қызметті алу үшін көрсетілетін қызметті алушы немесе оның өкілі (нотариалды куәландырылған сенімхат бойынша) мынадай құжаттарды ұсынады:
1) көрсетілетін қызметті берушіге өтініш жасаған кезде жеке куәлігінің түпнұсқасын (сәйкестендіру үшін) және осы стандартқақосымшаға сәйкес нысан бойынша өтініш ұсынады;
2) орталыққа өтініш жасаған кезде жеке куәлігінің түпнұсқасын (сәйкестендіру үшін) және осы стандартқақосымшаға сәйкес нысан бойынша өтініш ұсынады;
3) портал арқылы өтініш жасаған кезде осы стандартқақосымшада көрсетілген нысан бойынша өтініш ұсынады.
Өтініш бланкілерін көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесінен алуға болады.
Орталықта өтініш бланкілері күту залында арнайы тағандарда, сондай-ақ www.con.gov.kz интернет-ресурсында орналастырылады.

«ХҚКО» РМК ШҚО бойынша филиалының Бесқарағай аудандық бөлімі


Шағын көлемдi кемені және оған құқықтарды мемлекеттiк тiркеу

Шағын көлемдi кеме оған тiркеу нөмiрi берiле отырып, кеме кiтабында мемлекеттiк тiркеуге жатады.
Шағын көлемдi кемелердi меншік құқығында сатып алған жеке және заңды тұлғалар меншік нысанына қарамастан, сондай-ақ Қазақстан Республикасының аумағында тұрақты тұратын шетелдік азаматтар мен азаматтығы жоқ адамдар олардың техникалық жай-күйiне, жыл мезгiлiне және кеменiң орналасқан орнына қарамастан, оларды тіркеу үшін аумақтық бөлімшеге сатып алған (алған), жасалған немесе оларды тіркеуге, қайта тіркеуге әкелетін жағдайлар туындаған сәттен бастап күнтізбелік отыз күн ішінде өтініш береді. Шағын көлемді кемелер заңды тұлғаларға олардың тұрақты тұрғын жері бойынша тіркеледі. Азаматтардың жеке меншігіндегі шағын көлемді кемелер иегердің атына тек оның тұрақты тіркелу орны бойынша тіркеледі.
Шағын көлемді кемені және оған құқықтарды тіркеу өтініш негізінде жүргізіледі, оған өтініш беруші мынадай құжаттарды қоса береді:
1) кемені және оған құқықтарды мемлекеттік тіркеуге негіз болып табылатын құқық белгілейтін құжаттар:
сататын ұйымның анықтама-есебі (немесе сататын ұйымның тауар чегін не сатып алу-сату немесе сыйға тарту шартын немесе мұрагерлікке құқық туралы куәлік);
кеме билеті немесе егер ол бұрын мемлекеттік тіркеу органдарында тіркелген болса, кеменің есептен шығарылғаны туралы белгісі бар басқа құжат;
шет мемлекеттердің кеме тізілімдерінен (кітаптарынан) шығарылғаны туралы куәландыратын құжат (егер кеме бұрын шет мемлекеттің кеме тізілімінде тіркелген жағдайда);
өзге де құжаттар;
2) көлік құралдарын мемлекеттік тіркегені үшін бюджетке алым сомасының төленгенін растайтын құжат.
Салмағы қоса алғанда екі жүз килограмға дейінгі және қозғалтқыштарының (орнатылған жағдайда) қуаты қоса алғанда сегіз киловатқа дейінгі шағын көлемді кемелер, сондай-ақ ұзындығы тоғыз метрден аспауға тиіс, қозғалтқыштары жоқ және демалуға арналған орындармен жабдықталмаған спорттық желкенді кемелер мемлекеттік тіркелуге жатпайды

«ХҚКО» РМК ШҚО бойынша филиалының Бесқарағай аудандық бөлімі


Жылжымайтын мүлікке құқық белгілейтін құжаттың телнұсқасын беру»

Мемлекеттік көрсетілетін қызметті аумақтық әділет органдары (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді. Өтініштерді қабылдау және мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижелерін беру Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрлігінің Мемлекеттiк көрсетілетін қызметтерді автоматтандыруды бақылау және халыққа қызмет көрсету орталықтарының қызметін үйлестіру комитетінің «Халыққа қызмет көрсету орталығы» шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорны арқылы көрсетілетін қызметті алушының жылжымайтын мүлкі объектісінің тіркелген жері бойынша жүзеге асырылады.
Мемлекеттiк қызметті көрсету мерзiмдерi:
1) орталыққа жүгінген кезде көрсетілетін қызметті алушы құжаттар топтамасын тапсырған кезде бастап:
мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсетілетін қызметті берушіге өтiнiш келiп түскен кезден бастап бес жұмыс күні ішінде көрсетіледі (құжаттарды қабылдау күні мемлекеттік қызмет көрсету мерзіміне кірмейді), бұл ретте көрсетілетін қызметті беруші мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін қызмет көрсету мерзімі аяқталғанға дейін бір күн қалғанда береді;
көрсетілетін қызметті беруші көрсетілетін қызметті алушының құжаттарын алған күннен бастап екі жұмыс күні ішінде тапсырылған құжаттардың толықтығын тексеруге міндетті;
Мемлекеттік қызмет ақылы көрсетіледі.
Тіркеу алымы салық салу объектісі тіркелген орны бойынша Қазақстан Республикасының бюджетіне айлық есептік көрсеткіштің 0,25 мөлшерлемесі көлемінде, банктер мен банк операцияларының жекелеген түрлерін жүзеге асыратын ұйымдар арқылы аудару жолымен төленеді. Төлем сондай-ақ «электрондық үкімет» порталы төлем шлюзі арқылы жүзеге асырылады.
Көрсетілетін қызметті алушы (не сенімхат бойынша оның өкілі) жүгінген кезде мемлекеттік қызмет көрсету үшiн қажетті құжаттар тізбесі:
1) осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 2-қосымшаға сәйкес белгiленген нысандағы құқық белгілейтін құжаттың телнұсқасын беру туралы өтiнiш;
2) көрсетілетін қызметті алушының (жеке тұлғаның) және көрсетілетін қызметті алушының уәкілетті өкілінің жеке басын куәландыратын құжат (түпнұсқа көрсетілетін қызметті алушының жеке басын сәйкестендіру үшін беріледі);
3) құқық белгілейтін құжаттың түпнұсқасын жарамсыз деп тану туралы хабарландыру жарияланған жылжымайтын мүлік объектісі тіркелген орны бойынша жергілікті немесе республикалық газеттің данасы;
4) жылжымайтын мүлiкке құқық белгілейтін құжаттың телнұсқасын берілгені үшін алым төлегенiн растайтын құжат не төлем шлюзi арқылы берiлетiн төлем туралы чек.

«ХҚКО» РМК ШҚО бойынша филиалының Бесқарағай аудандық бөлімі


Сұрақ-жауап

2015  жылғы   ақпанның 14  жұлдызында  Бесқарағай  аудандық ХҚКО-ның инспекторы С.Кенжетаева мектеп оқушылары мен студенттердің сұрақтарына жауап берді. Соның бірі Бесқарағай колледжінің 3 курс студенті С.О. Төлегенов.
- Қазір  тегімді ұлтық салт-дәстүрге ауыстырғым келеді. Бұл  мемлекеттік қызметті алу үшін қайда жүгініп  және де қай құжаттарды ұсыну керекпін?
- Егер сіздің өміріңізде өзгерістер туындап және осыған байланысты тегіңізді, атыңызды, әкеңіздің атын немесе ұлтыңызды өзгерткіңіз келсе, Сіз ХҚКО немесе қазіргі заманға сай интернет арқылыwww.e.gov.kzсайтына кіріп, электрондық үкімет арқылы уәкілетті органдарға жолығуыңызға болады. «Есімді, әкесінің атын, тегін, соның ішінде азаматтық жағдай актісіне өзгертулер, толықтырулар енгізуді тіркеу» мемлекеттік қызметі ақылы түрде жүзеге асырылады. Қызметтерді тіркеу үшін 2 МРП (3964 теңге) көлемінде мемлекеттік баж салығын төлеу қажет.
Өзіңмен бірге уәкілетті органға немесе ХҚКО-на келесідей құжаттарды апару қажет:

  • жеке куәлік;
  • қызмет алушының туу туралы куәлігі;
  • 3*4 көлемдегі екі сурет;
  • мемлекеттік баж салығын бюджетке төлегендігін растайтын құжат, егер ол Электрондық үкіметтің төлем шлюзыарқылы төленгенін есепке алмағанда;
  • қажет жағдайда қызметкер қосымша құжаттарды талап етуі мүмкін, тегін, атын, әкесінің атын өзгертуге байланысты растайтын себептер;

Тағы да бір; барлық құжаттармен бірге бекітілген үлгіде өтініш жазуы қажет.
Құжаттар пакетін тапсыру кезінде, орталық мемлекеттік база серверінде акт жазбаларының электрондық нұсқасы болса, онда қызмет 15 күнтізбелік күн ішінде көрсетіледі. Ал егер керекті құжаттарды басқа мемлекеттік органдардан сұрату қажеттігі туындаса, ол кезде сұранысты қарау мерзімі тағы да осыншама күнге ұзартылуы мүмкін.

- Ал егер мен басқа бір ауданда жүріп, жеке куәлігімді ауыстыру жолдарын айтып жіберсеңіз?
- ХҚКО-ның Қазақстандықтарға жаңа ұсынатын аса тиімді мүмкіндіктердің бірі, ол паспортқа немесе жеке куәлікке тапсырыс беру кезінде, азамат тек қана тіркелген мекенжайы бойыша ХҚКО- на ғана емес, сонымен қатар, өзінің ыңғайына қарай, кез-келген ХҚКО- на жүгіне алатын болады.
Мысалы: Сіз Бесқарағай ауданының тұрғыны, айталық Семей қаласында қысқы демалыста жүрсіз, шұғыл түрде паспортын немесе жеке куәлікті ауыстыру керек болған кезде, Бесқарағай ауданына қайта бармай-ақ, жақын орналасқан кез-келген ХҚКО-на жүгіне алатын болады. Осындай жаңа мүмкіндік еліміздің барлық ХҚКО –да жүзеге асырылуда.
Қосымша сұрақтарыңыз болса, мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойыншы «Бірыңғай байланыс орталығына«1414»  мен  Бесқарағай аудандық ХҚКО-на   тел.90629 хабарласуыңызға болады.

Бесқарағай аудандық ХҚКО-ның
инспекторы С.А. Кенжетаева


Электрондық өтініш арқылы үйлену
«Неке қиюды тіркеуге электрондық өтініш беру»

«Электрондық үкімет» порталын дамыту мақсатында 2011 жылдың 1 қаңтарынан бастап, Интернет арқылы некеге тұру туралы өтініш берудің жаңа электрондық қызметі енгізілді.
Неке қиюды тіркеуге берілген өтінішwww.egov.kz.Электрондық үкімет порталында толтырылады.
Некеге тұру туралы өтініш берудің электрондық қызметі бірінші рет некеге тұрушы және электронды-цифрлы қолы бар, сонымен қатар Интернетке қол жетімділігі бар Қазақстан Республикасы азаматтарына ғана тартылады.
Осыған байланысты некеге тұрғысы келген адам үй-жайынан (үйден және жұсысынан) шықпай-ақ, сонымен қатар ғаламшардың қай бұрышында болса да некеге тұру туралы электронды өтініш бере алады.
Сонымен қатар электронды өтініш беруді енгізу, некеге тұруға өтінішті жазбаша түрде беру мүмкіндігінен айырмайтындығын ескерген жоқ.

Бесқарағай аудандық ХҚКО-ның
инспекторы С.А. Кенжетаева

Банктер клиенттің сенімділігін egov арқылы тексере алады

Пилоттық жоба осы жылы іске қосылады, әзірге барлық ұйымдастыру мәселелері Әділет министрлігімен бірге талқылануда. «Біз қызметтерді автоматтандыру және олардың алуын барынша жылдам және қолайлы жасау үшін үлкен жұмыс атқардық. «Электрондық үкімет» эволюциясындағы келесі қадам – біртіндеп құжаттардан бас тарту. Банктер, коммерциялық мекемелер бұрынғыша анықтамаларды қағаз түрінде талап етуде. Азамат құжаттарды басып шығаруға мәжбүр болмас үшін, неге ақпаратты тікелей банкке бермеске?», - деп ҚР ИДМ Байланыс, ақпараттандыру және ақпарат комитетінің төрағасы Сәкен Сәрсенов айтты.
Оның айтуынша, жаңа тәсіл қағаз құжаттардың санын қысқартады, банктерге қызметтерді жедел көрсетуге мүмкіндік береді, және мәліметтердің дұрыстығын қамтамасыз етеді. Қазіргі уақытта аталған механизм бірнеше екінші деңгейдегі банктермен талқылануда.
Жаңа механизм келесі үлгідей жұмыс жасайтын болады. Банк клиенттің сенімділігіне көз жеткізу үшін: сенімді байланыс мәліметтерді алу; салынған жылжымайтын мүлікке ауртпалықтың барына және несиелік тарихының тазалығына тексеру; тең қарыз жинаушы әрекетсіздер тізімінде тіркелгендігін анықтау қажет, оның ақпараттық жүйесі көрсетілген мәліметтер жиынына egov-та өтініш беретін болады. Осы кезде egov азамат-пайдаланушысына оның жеке деректерін алуда үшінші тұлғаның қызығушылық танытқаны туралы хабарлама келеді. Хабарламалар пайдаланушының таңдауы бойынша – жеке кабинетке, e-mail-ге, sms-пен келе алады.
«Жеке деректер және оларды қорғау туралы» ҚР Заңына сәйкес, осындай мәліметтерді тек азаматтың өзінің келісімімен алуға болады. Жеке кабинетте хабарлама алып, банктің клиенті egov-та жеке деректерді сұратуға келісім береді.
«Қағазсыз сервисті» жүзеге асыру үшін банктерде мемлекеттік органдардың тиісті ақпараттық қорына кіру мүмкіндігі болуы қажет. Осы үшін қажетті нормалар «Ақпараттандыру туралы» заңның жаңа редакциясында жазылған, қазір ол Парламентте қарастырылуда. Осы құжатпен жеке деректердің қауіпсіздік мәселелері ескерілген: ешқандай сұрату ізсіз өте алмайды, өйткені жүйе деректерді алушыны тіркейтін болады.

З.Т. Кожахметова

Еgov порталында сіздің борышкер/борышкер емес екендігіңізді тексеруге болады

Электрондық үкімет порталындағы жаңартылған жеке кабинет пайдаланушыларды борышкерлер тізіміне енгені немесе одан шыққаны туралы хабардар етеді.
2014 жылдың соңына дейін egov жеке кабинетіне Әділет министрлігінің «Қазақстан Республикасынан шығуы уақытша шектелген борышкерлер тізімі» мен «Атқару өндірістер бойынша борышкерлер тізімі» жүйелері қосылады. Содан кейін портал автоматты түрде пайдаланушыны бұл ресурстарға енуі немесе бұдан шыққаны туралы хабардар етеді.
«Ұлттық ақпараттық технологиялар» АҚ басқарма төрағасы Руслан Еңсебаевтың айтуы бойынша, электрондық үкімет порталы арқылы жіберілетін хабарламалар механизмі азаматтарға төленбеген айыппұлдар, салықтар және т.б. кесірінен шетелге шығуға тыйым салу сияқты келеңсіз жайттардан құтылуға мүмкіндік береді.
Борышкер болып алимент немесе жол қозғалысы тәртібін бұзғаны үшін айыппұлдары және коммуналдық қызметтер бойынша қарызы бар адам есептелетінін естеріңізге саламыз. ді. Қара тізімге сот өндіріп алуға қаулы еткен 700 теңгеден бастап төленбеген шоттары бар адамдар кіргізіледі.

З.Т. Кожахметова

Еgov пайдаланушыларының саны бір жылда екі есеге көбейді

Осы жылы электрондық үкімет порталының пайдаланушылары санының артуы 1,2 млн. адамды құрады. Жалпы саны 2,8 млн. адамға көбейді.
«ҰАТ» АҚ басқарма төрағасының орынбасары Талғат Исмагамбетовтың айтуынша, бүгінгі таңда ең танымал электрондық сервис - мекенжай анықтамасын алу болып табылады. Өтінім саны бойынша алғашқы үштікке жылжымайтын мүлікке ауыртпалықтар мен зейнетақы аударымдары туралы анықтама кіреді. Үйреншікті танымал қызметтермен қатар бизнес үшін қызметтерге де, әсіресе заңды тұлғалар (ЗТ) туралы түрлі мәліметтерді алу қызметіне сұраныс артып келеді.
«Тіркелген ЗТ туралы электрондық анықтаманы алу мүмкіндігі egov 10 ең танымал қызметтер тізіміне кірді. Бизнеске оны ХҚКО барып алуға қарағанда egov арқылы алған ыңғайлы – деп хабарлады Исмагамбетов.
Атап айтқанда, егер 2012 жылы бұл анықтама 23 мың рет алынса, биылғы жылы – 314 мың рет алынды.
Бұдан басқа кәсіпкерлер арасында ЗТ мемлекеттік тіркеу, ЗТ филиалдары мен өкілеттіліктерінің бар болуы, ЗТ барлық тіркелу әрекеттері туралы анықтамалар үлкен сұранысқа ие.
«Ұлттық ақпараттық технологиялар» АҚ ақпараты бойынша электрондық қызметтер мен сервистердің белсенді пайдаланушылары болып автокөлік иеленушілері табылады. Осы жылы қазақстандықтар egov арқылы жол қозғалысы ережелерін бұзғаны үшін айыппұлдарды жиі төлей бастады. Егер өткен жылы төленген айыппұлдар саны 291 млн.теңгені құраса, биылғы жылы бұл сан 3 есеге көбейді.
Дәл осы динамиканы айыппұлдарды, салықтарды, баж салығын төлеу механизмдері көрсетеді. 31 қазанына қарасты egov арқылы жүргізілген жалпы сома 1,9 млрд. теңгені құрады, бұл барлық өткен жыл қорытындысы бойынша көрсеткіштен 800 млн.теңгеге артық.

З.Т. Кожахметова

Автокөлік иелері мамандандырылған ХҚКО-ларда автомобильдері үшін «әдемі» нөмірлер ала алатын болады

Жоғары сұранысқа ие немесе өздерінше «әдемі» деп аталатын нөмірлерді автокөлік иелері енді Қазақстанның мамандандырылған ХҚКО-ларынан ала алатын болады. Еске сала кетейік, бүгіннен бастап «Жол қозғалысы туралы» жаңа заң күшіне енді, ол автокөлік иелеріне автомобиль нөмірлерін өздігінше таңдауға мүмкіндік береді.
Осындай мемлекеттік тіркеу нөмірлік белгілері (МТНБ) цифрлардың комбинациясына байланысты болып келеді. Мысалы, 100, 111, 200, 222, 300, 333, 500 және т.б. цифрлардың үйлесімі бар мемлекеттік нөмірлік белгілердің құны 253724 теңгені (13700% * 1АЕК = 1852 теңге* 137 = 253724 теңге) құрайтын болады, 001, 002, 003, 004, 005, 006, 007, 777 нөмірлері сатып алушыларға 422256 теңгеге (22800% * 1АЕК = 1852 тенге * 228 = 422256 теңге) түседі. Мемлекеттік органдардың қарамағындағы көлік құралдарының нөмірлік белгілері ерекше жағдайларды құрайтын болады. Оларға арналған мемлекеттік баждың мөлшері 280%* 1АЕК-ті құрайды.
«Азаматтар жоғары сұранысқа ие нөмірлердің болуына қатысты ақпаратпен мамандандырылған ХҚКО ғимараттарында таныса алады. Ол жерлерде мемлекеттік нөмірлер жазылған арнайы жабдықталған стеллаждар орнатылған. Сол сияқты, қолда бар МТНБ тізбесін мамандандырылған ХҚКО ғимараттарында қосымша орналастырылған электрондық ақпараттық таблодан да көруге болады», - деп атап өтеді «ХҚКО» РМК бас директорының м.а. Әсемгүл Балташева.
Азамат қалаған нөмірін таңдап, банк кассасына мемлекеттік бажды төлесімен және айыппұлдар мен ауыртпалықтардың болуына тексерістен өтісімен дайын құжаттарды беру секторында дайын нөмірді алады.
Еске сала кетейік, бүгінгі күні Қазақстанда жүргізуші куәліктері мен нөмірлік белгілерді беру бойынша 5 мамандандырылған ХҚКО жұмыс жасайды. Жылдың соңына қарай Талдықорған, Павлодар, Петропавл және Қызылорда қалаларында осындай төрт ХҚКО-ны іске қосу жоспарланып отыр.

З.Т. Кожахметова

Бала туғанда және бала күтімі бойынша берілетін жәрдемақыларды тағайындау

Мемлекеттік орган ҚР Денсаулық және әлеуметтік даму министрлігі
Қызмет көрсетілетін жері
-www.egov.kz порталы
-ХҚКО
-МЗТО
Қызмет алушылар-ҚР туған, ұл (қыз) асырап алған, қамқорлыққа (қорғаншылыққа) алған балалары бар азаматтары және оралмандар
Қызмет құны-тегін
Қызмет көрсету мерзімі-7 жұмыс күн
-Өтініш.
-баланың (балалардың) тууы туралы куәлігінің көшірмесі не тууы туралы акт жазбасының көшірмесі.
-алушының жеке басын куәландыратын құжаттың көшiрмесi.
-отбасының тұрғылықты жерiн растайтын құжаттың көшiрмесi (мекенжай анықтамасы, азаматтарды тіркеу кітапшасының көшірмесі немесе ауылдық округ әкімінің анықтамасы).
-отбасының құрамы туралы белгіленген үлгідегі мәлiметтер.
-асырап алушылар, қорғаншылар (қамқоршылар) тиiстi органның асырап алу немесе балаға қорғаншылық (қамқорлық) белгiлеу туралы шешімін және (немесе) шешiмiнiң үзiндi көшiрмесi.
-банк есеп шотының нөмірі
-сенімхат

З.Т. Кожахметова

Жеке куәліктегі ЭЦҚ-мен жұмыс істеу *.doc 1 126 Kb

 

Парақтар өзгертілді: 03-08-2015