"Шығыс Қазақстан облысы Қарабас ауылдық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі

Солтангазин Асхат Маратович Солтангазин Асхат Маратович - Қарабас ауылдық округінің әкімі

Білімі
1986 жылы 21 желтоқсанда Семей облысы, Бескарағай ауданы, Ү-Владимировка ауылында дүниеге келді. Ұлты – қазақ. Білімі – жоғары. 2010 жылы Семей мемлекеттік педагогикалық институттын «шет тілі, екі шет тілі» мамандығы бойынша тәмәмдады.

Мансабы
Еңбек жолын 2007 жылғы шілде айынан бастап - Астана қаласы "Электроника-Е1" ЖШС-нің сатушы-консультант болып бастаған. 2011 жылдың наурыз айынан мамыр айына дейін - Семей қаласы "Мегастрой Маркет SK" ЖШС сатушы-консультанты, 2011 жылдың мамыр айынан 2013 жылдың ақпан айына дейін - ішкі саясат, мәдениет және тілдерді дамыту бөлімінің оператор-бағдарламашысы, 2013 жылғы ақпан айынан 2013 жылғы қыркүйек айына дейін - ішкі саясат, мәдениет және тілдерді дамыту бөлімінің бас маманы, 2013 жылғы қыркүйек айынан 2015 жылғы маусым айына дейін – Бесқарағай аудандық ішкі саясат, мәдениет және тілдерді дамыту бөлімі ММ жетекші маманы, 2015 жылғы қыркүйек айынан бастап 2017 жылғы мамыр айына дейін - «Үлкен Владимировка орта мектебі» КММ ағылшын тілі пәнінің мұғалімі, 2017 жылғы мамыр айынан бастап 2018 жылғы ақпан айына дейін – Қарабас ауылдық округі әкімінің аппараты бас маманы, 2018 жылғы ақпан айынан бастап - Қарабас ауылдық округі әкімінің міндетін атқарушы, 2018 жылғы 9 сәуірден бастап Қарабас ауылдық округінің әкімі.

Лауазымдық міндеттері:
Қабылданған шешімдердің орындалу барысын бақылау. Олардың орындалу барысын бағалау және реттеу. Қарамағындағы мемлекеттік қызметшілердің жұмысына басшылық ету. Мемлекеттік органның қызметін басқару. Азаматтардан келіп түскен арыздарды, өтініштерді және шағымдарды, азаматтардың құқықтары мен бостандықтарын қорғау шарасын қабылдау. Бюджетке түсетін салықтар мен басқа да міндетті төлемдерді жинауда қолдау көрсету. Бюджеттің кіріс бөлігіндегі салықтардың түрі бойынша (заңды және жеке тұлғалардың көлік құралына салық, заңды тұлғалардан алынатын жер салығы, жеке тұлғалардан алынатын жер салығы, жеке тұлғалардың мүлік салығы, жеке табысқа салынбайтын салық көзі) салық жинау жұмыстарын жүргізу және бақылау. Әкім аппаратының әкімшісі болып табылатын, жоғары тұрған әкімдікке маслихаттың бекітуіне арналған бюджеттік бағдарламаларды енгізеді және әзірлейді. Қазақстан Республикасының бюджеттік заңнамасына сәйкес бюджеттік бағдарламаны әзірлеу кезінде әкім аппараты әкімшісі болып табылатын құрамында аудан бюджетінің көзделген бағыттар бойынша жергілікті маңызы бар мәселелерді қаржыландыру бойынша жергілікті қоғамдастық жиналыс талқылауына ұсыныстар шығарады. Орталық және жергілікті мемлекеттік органдары нормативтік құқықтық актілерінің, Қазақстан Республикасы Үкіметінің және Президент актілерінің, заңдарын, Қазақстан Республикасының нормаларын заңды тұлғалармен және азаматтармен орындауға жәрдемдесу. Өз құзыреті шегінде жер қатынастарын реттеуді жүзеге асыру. Ауылдық округі елді - мекендерде автомобиль жолдарын күтіп ұстауға, сондай – ақ салу, қайта жаңарту және жөндеуге, ауыл округінің коммуналдық тұрғын үй қорын сақтауды қамтамасыз ету. Шаруа немесе фермер қожалықтарын ұйымдастыруға, кәсіпкерлік қызметті дамытуға жәрдемдесу. Өзінің құзыреті шеңберінде әскери міндетті және әскери қызметін, азаматтық қорғанысы, сондай –ақ жұмылдыру дайындығы мәселелері бойынша Қазақстан Республикасының заңнамаларын қамтамасыз етіп, ұйымдастыру. Өзінің функционалдық міндеттері бойынша халықтың арасында құқық бұзушылықтың алдын алу және жол бермеу, ТЖ болдырмаудың алдын алу және жою жұмыстарын ұйымдастыру. Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен азаматтық хал актілерін тіркеуді ұйымдастыру. Қазақстан Республикасының белгіленген заңнамасы тәртібінде азаматтық жағдайлар актілерін тіркеу, әділет органдары ауылдық округі әкімі жоқ жерлерде нотариалдық іс-әрекеттерін ұйымдастыру. Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен жергілікті ауылдық округі әкімі, жұмыспен қамту органдары жоқ жерлерде жұмыссыздарды белгілеу. Тарихи және мәдени жәдігерлер сақтау бойынша жұмыстарын ұйымдастыру. Табысы аз адамдарды анықтау, жоғары тұрған органдарға жұмыспен қамту туралы ұсыныстар енгізу, жалғыз басты қарттарға және еңбекке жарамсыз азаматтарға әлеуметтік көмек көрсету,оларға қайырымдылық көмек көрсетуді, қылмыстық – атқару инспекциясы пробация қызметінде есепте тұрған адамдарды жұмысқа орналастыруды қамтамасыз ету және өзге де әлеуметтік – құқықтық көмек көрсету. Мүгедектерге көмек көрсетуді ұйымдастыру. Қоғамдық жұмыстарды, жастар практикасын және әлеуметтік жұмыс орындарын ұйымдастыру. Дене шынықтыру және спорт жөніндегі уәкілетті органмен бірлесіп, мүгедектердің қоғамдық бірлестіктерімен сауықтыру және спорттық іс-шаралар өткізу және ұйымдастыру. Мүгедектердің қоғамдық бірлестіктерімен бірлесіп мәдени – бұқаралық және ағарту іс-шараларын ұйымдастыру. Мүгедектерге қайырымдылық және әлеуметтік көмек көрсетуді үйлестіру. Халықтың әлеуметтік әлсіз топтарына қайырымдылық көмек көрсетуді үйлестіру. Ауылдық денсаулық сақтау ұйымдарын кадрлармен қамтамасыз етуге жәрдемдесу. «Алтын алқа» алқасымен марапатталған аналарға тұрғын – үй бөлуге жәрдемдесу. Қоғамдық көлік қозғалысын ұйымдастыруға, жергілікті әлеуметтік инфрақұрылымның дамуына жәрдемдесу. Медициналық және дәрігерлік көмек көрсетуге шұғыл қажет болған жағдайда науқастарды денсаулық сақтау ұйымына дейін жеткізуді ұйымдастыру. Қолданыстағы заңнамаға сәйкес өз құзыреті шегінде өзін – өзі басқару органдарымен жергілікті қоғамдастық жиындарын және сайлау жиналысын жүргізу. Шаруашылық есебін жүргізу. Жергілікті бюджетті бекіту (нақтылау) кезінде аудан мәслихаты сессияларының жұмысына қатысу. Ауылдық округі аумағында мәдениет мекемелерінде мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу ұйымдарының қызметін қамтамасыз ету. Өз құзыреті шегінде елді мекендерді сумен жабдықтауды ұйымдастыруға және су пайдалану мәселелерін реттеу. Елді мекендерді абаттандыру, жарықтандыру, көгалдандыру және санитарлық тазалау жұмыстарын ұйымдастыру. Зиратты және басқа да адамды жерлеу орындарын ұстау бойынша туысқансыз адамдарды жерлеу және қоғамдық жұмыстары бойынша мәселелерді ұйымдастыру. Мал бағу жұмыстарын ұйымдастыру. Кәсіпқой емес медиаторлардың тізімін жүргізу. Көпшілік демалатын орындарда және адамдардың жеке тұрғылықты жері бойынша спортпен шұғылдануы үшін инфрақұрылым жасау. Өз құзыреті шегінде ауылдық жерлерден оқушыларды мектепке дейін және кері тегін жеткізіп салуды ұйымдастыруға сондай-ақ аудандық атқарушы органға көлік қатынасы орталығымен ұсыныстарды енгізуді ұйымдастыру. Аудандық коммуналдық мүлікті жалдауға (жалға беруге) жеке тұлғаларға және мемлекеттік емес заңды тұлғаларға сатып алу құқығынсыз басқаруына берілген; бюджеттен қаржыландыратын мемлекеттік коммуналдық кәсіпорындарына берілген міндетті жұмыс (қызметтер) көлемін және қызметінің басым бағыттарын айқындау. Берілген коммуналдық мүліктің сақталуын қамтамасыз ету. Заңды тұлғалармен аудандық коммуналдықты басқаруға берілгенді жүзеге асыру. Жергілікті атқарушы органның шешімімен бекітілетін, аудандық коммуналдық кәсіпорынға басқаруға берілген жылдық қаржылық есебін келісу. Коммуналдық қазыналық кәсіпорындарына басқаруға берілген өндірілетін және сатылатын, (жұмыстар, қызметтер) бағаларын белгілеу. Жергілікті бюджеттен қаржыландыратын аудандық коммуналдық мемлекеттік мекемелеріне берілген жеке қаржыландыру жоспарларын бекітуге; кіріс көздерін қалыптастыру. Әкімдермен жергілікті өзін – өзі басқаруға жіберілген функцияларын жүзеге асыруға, ақшаны есепке аударуға арналған, орталық уәкілетті органда өзін – өзі жергілікті басқару бойынша бюджеттегі қолма – қол ақшаны бақылау. Қазақстан Республикасының жергілікті мемлекеттік басқару және өзін – өзі басқару заңнамасында көзделген, бюджет қаражатын үнемдеу немесе түсімдер есебінен еңбек шарты бойынша жұмысқа қабылдау. Жергілікті қоғамдастық жиналысымен келісілген соң жергілікті өзін – өзі басқарудың ақша түсімдері мен шығыстарының жоспарын бекіту. Қазақстан Республикасының бюджеттік заңнамасына сәйкес олардың қарауында қалған, мемлекеттік мекемелердің (жұмыстарды, қызметтерді) тауарлардан түскен ақша түсімдері мен шығыстарының жоспарын жасауды және бекітуді іске асыру. Аудандық маңызы бар қала, ауыл, кент, ауыл округінің тұрғын үй қорының түгендеуін жүргізу. Аудан әкімінің және жергілікті қоғамдастық жиналысының келісімімен ауылдық округі елді мекендерінде авариялық тұрғын үйді бұзуды ұйымдастыру. Бағдарламалық құжаттарының мемлекеттік жоспарлау жүйесі шеңберінде ауыл тұрғындарын шағын несие алуға жәрдем көрсету. Қызметтерді алушыларға көрсетілетін қызметті алушылардың тәртібі туралы хабардар ету, қызметті алушыға көрсетілетін мемлекеттік қызметтің сапасына жауапты, ақпараттық жүйеде жұмыс, мемлекеттік қызмет көрсететін процеске қатысу және мемлекеттік қызмет көрсету бойынша жұмыс жүргізу. Жетекшілік ететін мәселелер бойынша аудан әкімінің сайтына материалдар дайындау. Облыс және аудан әкімдігінің қаулыларын, облыс әкімінің, облыс әкімі орынбасарларының, аудан әкімінің тапсырмаларын орындау. ИСО менеджменті жүйесінің сәйкестігін тексеру бойынша қолдау іс-шараларын өткізу.

Заңды мекен-жайы: 07036 Шығыс Қазақстан облысы Бесқарағай ауданы Қарабас ауылы Чехова көшесі 10 үй
тел: 8 72236 92330
факс: 8 72236 92330
Е-mail   karabas.akimat@beskaragay.vko.gov.kz
Қабылдау уақыты: дүйсенбі, сейсенбі, сәрсенбі, бейсенбі, жұма күндері 9-00 ден 13-00 ге дейін.

Хабарландыру
Жеке тұлғалар және заңды тұлғалар өкілдерін қабылдау және алдын ала жазылу үшін Шығыс Қазақстан облысы Бесқарағай ауданының Қарабас ауылдық округінің әкімі аппаратында 8(72236) 9-23-30 байланыс телефоны орнатылды.
Жеке тұлғалар және заңды тұлғалар өкілдерін қабылдау және алдын-ала жазылу үшін жауапты Қарабас ауылдық округінің бас маманы С.Ахметова болып табылады.

Парақтар өзгертілді: 13-01-2020